Introduktion

Så vem är jag? Det är en bra fråga. Jag är legitimerad sjukgymnast som utbildade mig i Luleå. Jag arbetar nu på ett medelstort sjukhus i södra Sverige där jag trivs otroligt bra. Att bli sjukgymnast, och att utbilda mig direkt efter gymnasiet, är det bästa val jag gjort i hela mitt liv.

Jag är inte den bästa sjukgymnasten i landet, jag kan inte allt och jag är inte expert på någonting egentligen. Men jag älskar att studera, och dyker det upp en fråga som jag inte kan svaret på ger jag mig inte förrän jag fått svaret. Som inom många andra områden finns det en hel del teorier och halvsanningar, men få absoluta sanningar, inom sjukgymnastik.

Det är mycket vi inte vet, både vad gäller kroppen, sjukdomar och behandlingar. Men forskningen går hela tiden framåt, och jag försöker hålla mig uppdaterad inom så många områden jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0